تشییع شهدای خدمت 

دکتر قناعتی: توفیق شهادت پاداش خدمات جهادی شهید رئیسی بود 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم تشییع و اقامه نماز  بر پیکر شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان گفت: شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی پاداش خدمات جهادی خود را با شهادت گرفت و این توفیق  بزرگ برای هر کسی میسر نیست.

 
 
به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر  شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان چهارشنبه 2 خرداد 1403 با حضور جمعی از مسئولان، اعضای هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و آحاد مردم، در دانشگاه تهران برگزار شد.
در حاشیه این مراسم دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: شهید آیت‌الله رئیسی فردی بااخلاص و پاک بود که با تمام توان خود برای خدمت به جامعه تلاش می‌کرد و در نهایت مزد خدمات جهادی خود را با شهادت گرفت که این توفیق بزرگ برای همگان میسر نیست.
رئیس دانشگاه حضور گسترده اقشار مردم و همکاران دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم وداع با پیکر شهدای خدمت را نشان‌دهنده قدرشناسی آنان دانست و گفت: امیدوارم عملکرد ایشان، الگویی برای ما باشد و یاد بگیریم که دنیا فانی است و پایانی دارد و اعمال ما تنها چیزی است که در محضر خداوند می‌توانیم به آن تکیه کنیم و به رستگاری برسیم.
وی در پایان از خداوند متعال برای شهید رئیسی و همراهانش طلب رحمت و مغفرت کرد.
کلمات کلیدی
زهرا  حری
تهیه کننده:

زهرا حری

فیلم بردار

تصاویر